Acasă > Sfaturi pentru o viata sanatoasa > 15 Alimente care ard grasimile

15 Alimente care ard grasimile


Accelereaza procesul de slabire si introdu in meniurile tale cat mai multe alimente care ard grasimile – vei fi sanatoasa, satula si iti vei recontura silueta in timp record!
Probabil ca te-ai intrebat de nenumarate ori – care sunt alimentele care ard grasimile?! Exista, de fapt, un asemenea lucru – alimente care ard grasimile?!
Si da, si nu. Alimente care ard grasimile sunt considerate cele care necesita un numar similar de calorii in timpul digestiei comparativ cu cele pe care le contin, asfel incat in momentul in care le consumi, hranindu-te, balanta calorica sa incline in favoarea… scaderii in greutate.
Prin incorporarea in dieta ta a cat mai multora dintre aceste alimente care ard grasimile in exces, vei reusi sa pierzi in greutate in mod sanatos si sa fii satula perioade mai lungi de timp. Mai mult de atat, vei reusi sa iti echilibrezi nivelul de zahar din sange prin consumul acestor alimente pe tot parcursul zilei.
Incepe dimineata cu un mic dejun cu fructe, legume si carne slaba, pentru a da un impuls metabolismului si a avea energie pe parcursul zilei.
Fructe care ard grasimile Conform parerii doctorului Janet Starr Hull, alimentele care au capacitatea de ardere a grasimilor pot sa reduca si aportul caloric din alimentele grase cu care sunt mancate impreuna, deoarece continutul de grasime al acestora din urma este partial eliminat, inainte de a putea fi stocat de catre organism. Daca alegi sa consumi fructe cu putine calorii si o multime de fibre pentru digestie, le poti combina pe acestea cu alimente grase cum ar fi branza si carnea, pentru a evita cresterea in greutate. Fructele care au o multime de celuloza si fibre pentru a digera includ merele, portocalele, lamaile, grapefruitul, mandarinele si guava. In plus, pepenele verde este eficace pentru eliminarea toxinelor din organism si eliminarea excesului de apa. Mananca pepene verde cand te simti balonata sau dupa ingerarea de alimente bogate in sodiu.
Legume care ard grasimile Cele mai multe legume contin fibre naturale. Cand fibrele solubile sunt digerate, aceastea se transforma intr-un gel in tractul digestiv, gel care iti va mentine pentru mai mult timp senzatia de satietate si va necesita un consum suplimentar de energie, pentru a fi digerat. Legume bogate in fibre solubile sunt morcovii, anghinarea, vinetele, broccoli, rosiile si telina. Fibrele insolubile sunt si ele benefice organismului, deoarece se deplaseaza prin tubul digestiv acumuland deseurile si toxine, la a caror eliminare ajuta. In cazul in care ti se intampla des sa fii constipata sau balonata, consumul de alimente cu fibre insolubile ajuta la alinarea acestor simptome si arderea caloriilor in exces. Legume cu fibre insolubile sunt in general cele verzi precum spanacul, varza, fasolea verde, varza de Brussells. Trebuie sa ai grija insa, pentru ca unele dintre aceste alimente fibroase pot provoca gaze. Probabil ca te-ai intrebat de nenumarate ori – care sunt alimentele care ard grasimile?! Exista, de fapt, un asemenea lucru – alimente care ard grasimile?! Si da, si nu. Alimente care ard grasimile sunt considerate cele care necesita un numar similar de calorii in timpul digestiei comparativ cu cele pe care le contin, asfel incat in momentul in care le consumi, hranindu-te, balanta calorica sa incline in favoarea… scaderii in greutate. Prin incorporarea in dieta ta a cat mai multora dintre aceste alimente care ard grasimile in exces, vei reusi sa pierzi in greutate in mod sanatos si sa fii satula perioade mai lungi de timp. Mai mult de atat, vei reusi sa iti echilibrezi nivelul de zahar din sange prin consumul acestor alimente pe tot parcursul zilei. Incepe dimineata cu un mic dejun cu fructe, legume si carne slaba, pentru a da un impuls metabolismului si a avea energie pe parcursul zilei.
Fructe care ard grasimile Conform parerii doctorului Janet Starr Hull, alimentele care au capacitatea de ardere a grasimilor pot sa reduca si aportul caloric din alimentele grase cu care sunt mancate impreuna, deoarece continutul de grasime al acestora din urma este partial eliminat, inainte de a putea fi stocat de catre organism. Daca alegi sa consumi fructe cu putine calorii si o multime de fibre pentru digestie, le poti combina pe acestea cu alimente grase cum ar fi branza si carnea, pentru a evita cresterea in greutate. Fructele care au o multime de celuloza si fibre pentru a digera includ merele, portocalele, lamaile, grapefruitul, mandarinele si guava. In plus, pepenele verde este eficace pentru eliminarea toxinelor din organism si eliminarea excesului de apa. Mananca pepene verde cand te simti balonata sau dupa ingerarea de alimente bogate in sodiu.
Legume care ard grasimile Cele mai multe legume contin fibre naturale.Cand fibrele solubile sunt digerate, aceastea se transforma intr-un gel in tractul digestiv, gel care iti va mentine pentru mai mult timp senzatia de satietate si va necesita un consum suplimentar de energie, pentru a fi digerat. Legume bogate in fibre solubile sunt morcovii, anghinarea, vinetele, broccoli, rosiile si telina. Fibrele insolubile sunt si ele benefice organismului, deoarece se deplaseaza prin tubul digestiv acumuland deseurile si toxine, la a caror eliminare ajuta. In cazul in care ti se intampla des sa fii constipata sau balonata, consumul de alimente cu fibre insolubile ajuta la alinarea acestor simptome si arderea caloriilor in exces. Legume cu fibre insolubile sunt in general cele verzi precum spanacul, varza, fasolea verde, varza de Brussells. Trebuie sa ai grija insa, pentru ca unele dintre aceste alimente fibroase pot provoca gaze.
 Proteine care ajuta la arderea grasimilor Majoritatea surselor de proteine necesita o cantitate mare de energie pentru a se digera. Cele mai multe dintre aceste alimente sunt crustaceele si pestele. Lista celor mai recomandate surse de proteine pentru arderea grasimilor include crabii, scoicile, midiile, homarii, crevetii. Gateste in aburi una dintre aceste proteine si asociaz-o cu o leguma cu proprietati similare, precum spanacul. Poti face de asemenea o salsa folosind rosii si lamai pentru a adauga peste creveti. Foloseste-ti imaginatia atunci cand iti construiesti meniul si vei vedea ca poti jongla foarte mult cu alimentele care ajuta la arderea grasimilor, pentru a initia procesul tau de slabire sanatoasa.

sursa: http://www.plusdieta.ro

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

Completeaza detaliile de mai jos sau apasa click pe una din imagini pentru a te loga:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Schimbă )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Schimbă )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Schimbă )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Schimbă )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 110 other followers

%d bloggers like this: