Prima pagină > Retete Dukan, Retete hipocalorice > Sarmalute Dukan cu carne si ciuperci

Sarmalute Dukan cu carne si ciuperci


P1040393Ingrediente:
– 1 varza dulce
– 750 g carne de vita slaba
– 250 g piept de pui macinat
– 2 morcovi medii
– 1 ceapa
– 1 conserva de ciuperci
– sare, piper, boia dulce, cimbru
– 100-150 ml suc de rosii
– apa
Mod de preparare:
Eu am facut sarmalutele cu varza dulce, asa ca prima operatie a fost sa oparesc frunzele de varza. Dupa aceea am amestecat carnea tocata cu morcovii dati pe razatoare, ceapa tocata marunt si ciupercile. Am potrivit de sare, piper si am adaugat boiaua si cimbrul.
Am format sarmalutele si apoi le-am asezat in straturi intr-un vas de lut (pe fundul vasului si intre straturi, am pus varza tocata).
Am amestecat sucul de rosii cu aproximativ 400 ml de apa, si am turnat peste sarmale. (Se toarna apa pana cand incepe sa se vada printre stratul superior de sarmale.)
Am acoperit vasul cu propriul capac si l-am bagat la cuptorul neincalzit. Am fixat cuptorul la 180 de grade. Sarmalele s-au facut in aproximativ 3 ore. Dupa 3 ore, am verificat daca s-au fiert dupa care, le-am mai tinut inca 30 de minute, dar fara capac, ca sa se rumeneasca frumos. Iar acest e rezultatul! Pofta buna!

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un comentariu