Prima pagină > Retete hipocalorice > Mancare de dovlecel

Mancare de dovlecel


Ingrediente (2 portii):
3 dovlecei zucchini de marime medie
3 catei de usturoi
marar proaspat tocat marunt (eu il cumpar si il toc, il bag in punga si il pun la congelator)
2 linguri de ulei
sare dupa gust
parmezan ras (2 lingurite), eu am folosit telemea rasa pe razatoarea mica si a fost super gustos
Mod de preparare:
Se pune la foc uleiul impreuna cu usturoiul tocat marunt si in momentul in care usturoiul incepe sa prinda culoare, se adauga dovlecelul curatat si dat pe razatoarea mare. Se amesteca incet, si se lasa la foc mediu, pana cand scade tot lichidul pe care il lasa dovlecelul. Cand este aproape gata, se adauga mararul tocat marunt si se mai lasa sa dea intr-un clocot. Mancarea se face rapid, deoarece dovlecelul fierbe foarte repede. Se serveste cald, presarat cu parmezan (sau telemea in lipsa de parmezan). Eu l-am servit ca garnitura la piept de pui la gratar. Este o mancare foarte gustoasa si cu foarte putine calorii.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

