Prima pagină > Sfaturi pentru o viata sanatoasa > 20 de solutii care iti accelereaza metabolismul

20 de solutii care iti accelereaza metabolismul


Un metabolism activ este cea mai buna solutie prin care iti poti mentine greutatea ideala. Aceasta este si cea mai buna solutie de aplicat dupa o dieta care urmareste scaderea in greutea.
Un nutritionist a adunat cele mai bune 20 de solutii care iti accelereaza metabolismul, scrie Yahoo Shine. Iata care sunt acestea.
1. Ramai permanent hidratat. Opt pahare de apa in fiecare zi te vor ajuta sa ramani in forma.
2. Un nivel ridicat al calciului. S-a dovedit ca cei care consuma multe produse lactate risca in mai mica masura sa ajunga obezi, spre deosebire de cei care nu sunt conumatori de lactate. Scaderea nivelului de calciu activeaza un hormon care stimuleaza depunerea de grasimi. Cele mai bune lactate sunt cele cu un continut redus de grasimi.
3. Renunta la alcool in partea a doua a zilei. A doua zi dupa ce ai consumat mult alcool exista o scadere semnificativa a arederilor interne.
4. Manca la intervale regulate. Gustarile dintre mese sunt esentiale. Alege gustari bogate in fibre si proteine.
5. Uita de stres, produce cortizol, iar cortizolul este hormonul care stimuleaza depunerile de grasime.
6. Renunta la bauturile acidulate, care au un efect negativ asupra ratei arderilor interne si scad metabolismul.
7. Dormi, este esential pentru un metabolism sanatos.
8. Sa te bata soarele! Soarele stimuleaza toate functiile organice, inclusiv metabolismul.
9. Fa miscare in aer liber, mai ales cand este rece. Este dovedit ca activitatile fizice in aer rece cresc arderile interne, topesc grasimea alba si stimuleaza depunerile de grasime bruna, sanatoasa.
10. Bea ceai Kombucha. Acest ceai este facut din ciuperca Kombucha, eficienta in detoxifierea ficatului. Iar un ficat sanatos inseamna un metabolism activ.
11. Fa exercitii cu greutati, iti dezvolti masa musculara. Dezvoltarea masei musculare creste metabolismul bazal, cu pana la 40%.
12. Asigura-ti un aport constant de vitamina C. Vitamina C si calciul sunt parteneri in sustinerea metabolimului.
13. Acopera tot necesarul de vitamine din grupul B. Toate acestea ajuta la mentinerea unui metabolism activ. Consuma nuci, seminte, carne de pui slaba, carne de vita, peste si leguminoasele.
14. Bea ceai verde. Este o sursa de polifenoli capabili sa intensifice rata metabolismului. Dar sunt necesare 4-5 cesti de ceai verde in fiecare zi.
15. Evita siropul de fructoza de porumb. Substanta este trecuta in catalogul celor mai controvesate substante, fiind foarte danunatoare, pentru ca face organsimul rezistent la insulina.
16. Variaza periodic setul de exercitii pe care il faci la sala.
17. Bea ceai Oolong. Acest ceai te energizeaza si stimuleaza arderea caloriilor.
18. Mananca ardeii iuti. Senzatia de arsura pe care o ai cand mananci ardei iuti se manifesta si in organism, determinand intensificarea arderilor de calorii.
19. Consuma ghimbir. Obisnuieste-te sa adaugi ghimbir in salate, in supe si sosuri. Accelereaza procesul de digeste cu 20%.
20. Mananca peste gras. Pestele gras determina cresterea nivelului de leptina, un hormon care este responsabil pentru controlul poftei de mancare.

Sursa: http://www.ziare.com

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: