Prima pagină > Retete Dukan > Salata de vinete (reteta Dukan)

Salata de vinete (reteta Dukan)


Aceasta reteta am gasit-o si eu pe net, si am adaptat-o nevoilor mele. Nu are acelasi gust cu o salata de vinete veritabila, dar o inlocuieste cu mult succes!
Ingrediente: 
4 vinete coapte
1 ceapa micuta
2 galbenuse de ou fierte
o lingura de mustar Dijon (sau dupa gust)
sare
piper
1 iaurt degresat
5 picaturi zeama lamaie
Mod de preparare: 
Se coc vinetele, se curata de coaja, se lasa la scurs  dupa care le tocam, adaugam ceapa taiata fin si 3 picaturi de zeama de lamaie.
Maioneza se prepara in felul urmator:
Se iau cele 2 galbenusuri fierte, (eu le-am dat pe razatoarea mica) si se amesteca cu lingura de mustar Dijon, cu iaurtul, cu 2 picaturi zeama de lamaie si un pic de sare dupa gust. Atentie la sare, pentru ca mustarul este sarat (cel putin cel pe care il cumpar eu).
La final se amesteca vinetele tocate cu maioneza, se potriveste de sare si piper si se serveste!

Painea pe care am servit salata de vinete este tot dupa o reteta Dukan, e facuta la repezeala in cuptorul cu microunde. Cand nu este timp suficient, si aceasta inlocuieste cu brio o paine facuta la cuptor.
Ingrediente:
1 ou
2 linguri tarate de ovaz
1 lingura tarate de grau
1 lingurita rasa praf de copt
2 linguri branza degresata sau iaurt degresat
oregano
usturoi granulat
sare (foarte putin)
(puteti pune si orice alt tip de condimente, care va plac)
Mod de preparare:
Se amesteca toate ingredientele si se pun intr-o forma de silicon (sau recipient rezistent la microunde) dupa care se pune in cuptorul cu microunde pentru 2 minute si jumatate. Eu dupa acest timp, rastorn forma pe o farfurie si daca consider ca mai e nevoie o intorc pe partea cealalta, o pun din nou in forma si o mai dau un pic la cuptor. Atentie, nu prea mult pentru ca se intareste si dupa aceea o mancati in loc de covrigi🙂, eu am patit-o si pe asta!!!

Categorii:Retete Dukan
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

