Prima pagină > Retete Dukan > Cheesecake (Reteta Dukan)

Cheesecake (Reteta Dukan)


Cantitatile pe care le-am utilizat sunt mari, dar mie imi place sa fac o tava de marime normala, nu ma prea joc cu portii mici doar daca nu am timp si fac ceva rapid la microunde. Oricum, e pentru 3-4 zile, si in afara de asta, jumatate e a sotului cu care trebuie sa impart totul ca sa nu lesine de pofta🙂
Ingrediente:
6 oua
1 kg branza 0%
3 linguri indulcitor
1 pachet budinca de vanilie
1 praf de copt
facultativ goji, coaja rasa de lamaie
Mod de preparare:
Se mixeaza ouale, se adauga branza, indulcitorul, praful de budinca amestecat cu praful de copt si la urma se pot adauga ingredientele facultative. Se toarna in tava in care in prealabil am pus hartie de copt si se baga la cuptor la 180 de grade aproximativ o ora. Tin sa repet ca depinde de fiecare cuptor in parte (de exemplu, eu intotdeauna la final trebuie sa mai pun prajitura in partea de jos de tot sa se coaca pentru ca daca nu, partea aceea nu se rumeneste)! Se poate face proba cu o scobitoare.

Categorii:Retete Dukan
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

