Prima pagină > Retete Dukan > Tarta cu ton (Reteta Dukan)

Tarta cu ton (Reteta Dukan)


Ingrediente:
2 oua
4 linguri tarate grau (cum am mai spus, eu folosesc taratele de ovaz ca sa imi fac painica, dar voi, daca doriti o puteti face cu tarate de ovaz)
3-4 linguri branza 0%
2 conserve de ton in suc propriu bine stors
usturoi granulat sau ceapa deshidratata (sau amandoua) dupa gustul fiecaruia
marar (facultativ)
1 praf de copt
1 lingura amidon
sare, piper dupa gust
Mode de preparare:
Simplu, ca de obicei!!! Se amesteca toate ingredientele si se pune in tava pe hartie de copt si se baga la cuptor, la 180 de grade in jur de 30 de minute (sau chiar mai mult in functie de cuptor), pana ce se rumeneste frumos.
Eu am taiat-o in 4 felii, si e pentru 4 zile, dat fiind faptul ca avem voie o lingura de tarate de grau la zi. Daca o faceti din tarate de ovaz, o puteti imparti in doua, pentru doua zile (ma refer la croaziera).

Categorii:Retete Dukan
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

