Prima pagină > Retete Dukan > Rulada cu crema de branza si cacao (Reteta Dukan)

Rulada cu crema de branza si cacao (Reteta Dukan)


Ingrediente blat:
3 oua
2 albusuri
1 plic budinca de vanilie
un varf de cutit de bicarbonat de sodiu
4-5 linguri indulcitor (dupa gust)
Mod de preparare blat:
Se separa albusurile de galbenusuri, se bat spuma cu un praf de sare. Cand albusul este tare se adauga indulcitorul si se mixeaza in continuare iar apoi se adauga galbenusurile de ou si la urma praful de budinca de vanilie amestecat cu un varf de cutit de bicarbonat. Se pune in tava pe hartie de copt, se intinde uniform, si se da la cuptor pentru 15 minute, cu cuptorul incins la 160-170 de grade. Grija cu cuptoarele care ard mai tare, pentru ca se coace repede si daca nu suntem atenti se poate arde. Se scoate din cuptor si se acopera cu un prosop umed. Dupa 10-15 minute, se poate rula fara sa se rupa sau fara a se sfarama.

Ingrediente crema:
3 linguri branza 0%
3 linguri lapte praf
1-2 linguri indulcitor (dupa gust)
1 ligurita de cacao
esenta de rom
Mod de de prepare crema:
Se amesteca toate ingredientele si avem crema!
Glazura am facut-o dintr-o lingurita de cacao amestecata cu indulcitor si cu un pic de lapte. Dupa ce am umplut foaia, am rulat-o, am dat-o cu glazura si asta e tot! Pofta buna! Eu aceasta portie am impartit-o la 4 zile si am fost 100% multumita de rezultat 🙂

Categorii:Retete Dukan
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un comentariu