Prima pagină > Retete Dukan > Ciocolata (Reteta Dukan)

Ciocolata (Reteta Dukan)


Ingrediente:
9 linguri lapte praf degresat
1  lingura cacao degresata
2-3 lingurite indulcitor (depinde cat de dulce va place)
lapte degresat (eu pun cate putin amestecand tot timpul pana ce se obtine o crema consistenta si omogena)
esenta de rom
Mod de preparare:
Se amesteca toate ingredientele pana ce obtinem o crema consistenta si omogena (cum am mai spus si mai sus) dupa care se pune in forme (eu am aceste forme de silicon) si se pune la frigider pana ce se intareste. Din aceasta cantitate am obtinut doua inimioare de ciocolata pe care le-am impartit la 3 zile dat fiind faptul ca la croaziera avem voie 3 linguri de lapte praf pe zi. Seamana mult cu batonul de cocolata care se gasea pe vremuri in cofetarii.

Categorii:Retete Dukan
  1. ana
    ianuarie 2, 2013 la 5:25 pm

    multumim pentru reteta..cu siguranta imi va usura dieta..ziceti-mi si mie va rog unde se gaseste lapte praf degresat

    • ianuarie 28, 2013 la 11:28 pm

      asta este o problema destul de grea… nu se prea gaseste!

      • octombrie 12, 2015 la 6:56 pm

        LAPTELE PRAF DEGRESAT SE GASESTE LA SELGROS
        .

  2. naum tanta
    ianuarie 28, 2013 la 11:49 am

    ce indulcitor folosesti?ms.

  3. lidia
    martie 28, 2013 la 12:49 am

    IN CE ETAPA PUTEM MANCA?

  4. alin
    iulie 13, 2013 la 4:10 pm

    putem folosi si lapte praf de soia

  1. No trackbacks yet.

Lasă un comentariu