Prima pagină > Retete Dukan > Prajitura cu crema de ness (Reteta Dukan)

Prajitura cu crema de ness (Reteta Dukan)


Ingrediente blat:
4 oua
2-3 linguri indulcitor (dupa gust si in functie de indulcitor)
1 pachet budinca de ciocolata
3 linguri tarate de grau (maruntite in blender)
1 varf de cutit de bicarbonat
Ingrediente crema:
4-5 linguri branza 0%
1-2 plicuri de ness (eu am pus doar unul fara cafeina)
2-3 linguri de indulcitor (dupa gust si in functie de indulcitor)
2-3 linguri lapte praf degresat
(cine doreste, poate adauga si esente… eu am vrut sa fie doar gust de ness)
Mod de preparare blat:
Se separa galbenusurile de albusuri. Albusurile se bat spuma (cu un praf de sare), se adauga indulcitorul, galbenusurile, praful de budinca si taratele amestecate cu bicarbonatul. Operatiunea este de fapt aceeasi ca la un blat de tort normal. Se toarna continutul intr-o tava, pe hartie de copt si se baga la cuptorul incalzit la 180 de grade. Eu l-am lasat 20 de minute, dar nu uitati ca depinde de fiecare cuptor in parte.
Mod de preparare crema:
Se amesteca toate ingredientele pana ce obtinem o crema omogena.
La final, se intinde crema pe blat si se lasa la rece, dupa care se poate taia mult mai usor. Eu deasupra am ras ciocolata Dukan facuta anterior, dar nu s-a dovedit a fi o idee prea buna pentru ca s-a topit🙂
Prajitura am impartit-o la doi, sotul meu fiind mare amator desi nu e la dieta🙂, si ne va ajunge cel putin 3 zile pentru a alunga pofta de dulce. Va reamintesc ca eu taratele de ovaz le folosesc doar la painica Dukan, de aceea aici am folosit pe cele de grau. Cine doreste, poate face blatul cu tarate de ovaz!

Categorii:Retete Dukan
  1. Anonim
    Aprilie 29, 2015 la 1:25 pm

    Vad in toate retetele tarate de grau. Oare nu de ovaz trebuie?!

    • Aprilie 29, 2015 la 3:33 pm

      Da, e adevarat! Eu pe vremea cand tineam dieta, foloseam taratele de grau la paine, iar pe cele de grau le foloseam la prajituri, dar respectam limita admisa a acestui tolerat, respectiv, o lingura pe zi (imparteam prajitura la atatea zile cate linguri de tarate de grau puneam in reteta respectiva). Asa mi-a fost mai usor sa tin dieta!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

