Prima pagină > Retete Dukan > Prajitura isteata (Reteta Dukan)

Prajitura isteata (Reteta Dukan)


Ingrediente:
4 oua
8 linguri tarate de grau
2 plicuri budinca de vanilie
150 g branza degresata (eu am pus 4 linguri)
5 lingurite indulcitor lichid
500 ml lapte degresat
1 varf de cutit de bicarbonat

Mod de preparare:
Se separa albusurile de galbenusuri. Albusurile se bat spuma tare cu un praf de sare si deocamdata se lasa de-o parte. Se mixeaza branza degresata cu indulcitorul si se adauga treptat cate un galbenus, mixand in continuare. Budinca se amesteca cu laptele (la inceput adaugam putin lapte pana se dizolva) si turnam in compozitia cu branza. Adaugam taratele de grau impreuna cu un varf de cutit de bicarbonat amestecand cu o lingura de lemn. La final adaugam spuma de albusuri, amestecand incet pana ce toata compozitia se omogenizeaza. Compozitia trebuie sa fie mai mult lichida decat solida. Se toarna cu grija intr-o tava in care s-a pus in prealabil hartie de copt si se baga la cuptorul incins la 150 de grade si se lasa aproximativ o ora (depinde de cuptor). Eu la o ora am scos-o si am mai pus-o 10 minute in partea de jos a cuptorului ca sa se rumeneasca bine.
Ca de obicei, reamintesc ca reteta se poate face cu tarate de ovaz, eu o fac cu tarate de grau pentru ca folosesc cele de ovaz la painica dukan. Portia este pentru 4 zile, pentru doua persoane si impartita in acest fel avem parte de doua prajiturele ca cele din imagine in fiecare zi.

Categorii:Retete Dukan
  1. Anonim
    Octombrie 19, 2012 la 11:26 pm

    nu este cam mult 8 linguri de tărâţe de grâu pentru 4 zile de dietă?

    • Ianuarie 28, 2013 la 11:38 pm

      da, este mult, dar prajitura mea se imparte la doua persoane si atunci este numai bine🙂

  2. Octombrie 19, 2012 la 11:28 pm

    nu sunt cam multe 8 linguri de tărâţe de grâu pentru 4 zile???

    • Ianuarie 28, 2013 la 11:29 pm

      ba da, pentru ca avem voie doar o lingura pe zi, insa prajitura pe care o fac eu o mananca doua persoane, eu si sotul meu🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

