Prima pagină > Retete Dukan > Zacusca de vinete (Reteta Dukan)

Zacusca de vinete (Reteta Dukan)


P1030414Ieri m-am gandit ca a venit vremea sa experimentez cum se face zacusca de vinete Dukan. Zis si facut!
Ingrediente:
2 vinete mari si grase
2 gogosari mari si grasi
2 cepe de marime medie
4 rosii de marime medie
sare, piper, o foaie de dafin si 1 jumatate lingurita pasta de ardei iute (optional… mie imi place gustul usor picant)
Mod de preparare:
Vinetele se coc, se curata, se lasa la scurs dupa care se toaca bine. Gogosarii se coc, se curata si se taie fasii fine. Ceapa se caleste in putina apa (eu fiind la consolidare, am pus si un pic ulei, dar nu mult), apoi am adaugat vinetele si ardeii, rosiile date pe razatoare (fara pielita), sare dupa gust, piper, pasta de ardei iute si foaia de dafin. Am lasat sa fiarba la foc mic, amestecand din cand in cand pana ce a scazut. Rezultatul a fost delicios! E o experienta pe care o voi repeta curand!

Atentie la oala in care faceti zacusca, sa fie una in care continutul nu se afuma si nu se prinde. Fiind cantitate mica, eu am facut in tigaie de teflon si nu am avut probleme.

Categorii:Retete Dukan
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un comentariu