Prima pagină > Retete Dukan > Frittata cu tofu si sunca de curcan la tigaie (Reteta Dukan)

Frittata cu tofu si sunca de curcan la tigaie (Reteta Dukan)


P1040104Adevarul e ca nici nu stiu ce nume i s-ar fi potrivit mai bine, omleta sau frittata, pentru ca fiind Dukan, nu e nici cal nici magar🙂
Ingrediente:
– 3 oua marime medie
– 100 g tofu
– 150 g sunca de curcan taiata cubulete
– 1 lingurita ceapa granulata (in aceeasi cantitate se poate pune orice fel de ceapa)
– sare, piper, oregano (eu am pus oregano din belsug, pentru ca imi place gustul)
Mod de preparare:
Ouăle se bat, se amestecă cu tofu dat pe razatoare sau zdrobit cu furculita, sare, piper, oregano si ceapa. Am incins bine o tigaie antiaderenta in care am pus cativa stropi de ulei pe care i-am sters cu un servet de bucatarie astfel incat sa ramana suprafata tigaii doar un pic unsa. Am turnat acest amestec in tigaie, dupa care am lasat totul la foc mic, astfel incat continutul sa aiba timp sa se coaca, nu sa se friga. Dupa ce s-a rumenit dedesubt si totul a prins consistenta si pe deasupra, cu ajutorul unui capac, am intors pe partea cealalta si am lasat sa se rumeneasca. A iesit super gustos, am mancat cu “garnitura” de iaurt 0% si uite asa, am mai iesit din rutina🙂 Valabil pentru toate etapele dietei Dukan, inclusiv atac.

Categorii:Retete Dukan
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

